Friday, November 5, 2010

monink monink monink


salam...

drama drama drama...hahha monink monink monink...

hubby dh g kje..td aku mamam ngan die..best..suke mkn sepinggan ngan die..mengeratkan silaturrahim bila mkn sepinggan ni..mcm tabli' dok wt kn..letak dlm talam besar..mkn rmai2..tp dgn muhrim jela yep dpe wt..if x pn..laki ngan laki & pempuan ngan pempuan..hehehe

hai la xtau nk wpa kn...dok jela..baby dok tdoq lg..si org tua kecik tu..mcm2 ragam dia tu..hahha nakai sungguh..mcm smlm mlm..die sbenaqnya dh lena dh ngan abg dia..tah cna tah dia bleh p bangun..aduhai..time tu dh pkui 12 lebih kot..phtu kami pn tgk la cita indu..kt Deepavali kn..best2 cita depa ni..semua berunsurkan keluarga..suka tgk cita dpa ni..hehhe phtu abeh la cita tu dlm pkui 1 kot..dlm dok siap2 nk p lena..bleh plak si kecik ni lapaq plak..hahha dok tnya aku


baby : "ada ka pa2 yg bleh dimakan??"
aku : "awat??baby lapaq ka??"
baby : "haaa laa..ada ka pa2 ka??roti ka..teloq ka??"
aku : " nana nk tdoq dh ni..baby soh kak yeah atau kak mas wt kt baby naa"




aku pn soh la arash & mas sapa2 la tlong wt kt si kecik ni sat..depa marah la dia..dh mlm2 buta..pkui 1 pg plak tu..bleh plak dia dok wt lapaq plak..bru umoq 5 taun..tp mcm owg tua plak dia tu..hahah



baby : "biaq la owg nk mkn..owg lapaq tau"...**sambil nangeh**

adoi..kesian plak dia ni..nangeh plak dh..ni yg lemah ni..

aku : "xpala2..mai nana wt kt baby naa.teloq xadak dh..tggai nk masak sok.baby nk mkn pa?"
baby :"apa2 ajala nana.mkn dgn sambal ikan bilis tu pn ok.tp boh sikit jala.pahtu boh kicap"
aku : "ok.sat na.satgi baby mkn ngan depa na"





aku pn lpas siap2 suma..soh la depa tgk2kn dia mkn..aku pn p la msuk bilik....lpas kiss dia gutnite kiss...manja sungguh si kecik tu..kesian kt dia..haish...



Tekan LIKE Laju-laju

Mari LIKE And Comment

2 comments:

  1. aina, bkn hg da adik laki sorang ja ka.....

    ReplyDelete
  2. tu la psai kita dh lma sgt dh xjmpa kn..heheh time kita dok form 5 ingt x mama aku dok mengandung time tu??hehhe ni la hasilnya..si kecik tu..baru ja 5 taun

    ReplyDelete