Monday, November 8, 2010

Graduation..23/10/2010

hari yg ditggu2 oleh semua student2 yg penat lelah perah otak slama brapa taun yg depa dok blajaq... GRADUATION... jeng jeng jeng..

mmgla aku blajaq kt SHAHPUTRA KOLEJ, KUANTAN..so whut??? mcm ada la dlu2 sdara mara aku dok xbeh2 kondem..knon dok kata kt mak aku yg mna ada wjud kolej tu..depa leh usaha p tnya kazen2 hat lain betoi ka wjud kolej ni???betoi ka kolej ni ada twinning ngan ipta2 suma???

so???wahai manusai2 sekalian..mai la tgk betoi ka x wjudnya kolej ni...aku n kwan2 seangkatan dh buktikan wjudnya kolej ni..n besides, kolej bersekutu ni result die sometimes much much better than the main campus kot..

bkn aku nk marah ka pa ka..tp bila dikenang2 balik mmg sakit jiwa..siap bleh kata kt mak aku
"klu dh xmampu tu tapayah la nk antaq anak p blajaq kolej2 ni"..sakit gila hati..sbb tu aku struggle dpt pointer bagus2..maintain pointer...nk ganti balik kt mama papa aku pe yg depa dok ckp2 slama ni...ni hadiah untk papa n mama n for them all...DAMM!!!

ok dah la..xmau kenang2 balik dh la..back to our main story..

aku grad 23/10/2010...kt UTM Skudai, Johor..tp kami dh kena gerak pi sana ari rabu pkui 5.oo a.m..waduh2..mmg penat sgt la kn..kesian kt hubby kesayangan..lg la penat..sbb ari slasa tu dia kerja..blek umah pn pkui brapa..mkn suma..lepak2..phtu tdok..aku??mmg sah2 la xtdok..dok kemas2 beg suma..tkot ada yg tertinggal..ya la..nk jln jauh..bknnya dkt kn..klu ada hat tertinggai..pkat2 nangeh rmai2 la jwbnya..adeh..

kami p 2 kreta..kreta hubby ngan kreta nanny..nizam@future brother-in-law@laki arash..drive kreta nanny..depa naik ngan mama,nanny,acik n arash..aku + hubby nek ngan mas,mamad n kompem2 si kecik tu la..hahaha

..on the way to the highway..

ni kami pn xtau la brehat kali ke brapa xtau..tp rsa2 dh agak dkt jugak la kn..mkn la nasi..mama msak sbelum kuaq umah..mcm zman2 dok adventure ngan papa dolu2..really misz those moments..huhuh
sambung balik...kira2 tolak pi tolak mai..dlm pkui 4 sampai la sana..kami dok kt Rini Homestay dkt2 sana jgkla..ibarat kata baby kt "SKUDAL"..hahahh tp xdakla plak gmbaq homestay tu kn..lawa jgkla..kemas n furniture die mmg cantikla.berbaloi dgn apa yg dibayar..akak tu baik amat...hehe alhamdulillah...



.J.O.H.O.R.

time ni dh sampai johor dh..xsalah kt Angsana kot nama shopping mall tu..heheh pahtu p danga bay..actually 4 me xdak pa2 sgtla kt sna..but we had a great moment..dgn family terchenta..heheh

.D.A.N.G.A.B.A.Y.



"UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA"

jeng jeng jeng..hahha sapa itu??Siti Aina Mardiah memakai jubah grad..tp xdak topi la..sbb Diploma ja kn..hehhehe

♥♥ suami terchenta ♥♥
..thanx sayang sbb support ayg slama ni..
..ayang ♥ abang..




..nizam..arash..mama..NANA COMEY..nanny..

TAHRIL
erm mse blaja dlu, aduhai bleh tahan gkla mamat ni..aku smpai naik risau
dgn mamat ni..tp alhamdulillah akhirnya kami berjaya gk grad sama2..rsa rindu zman2 blajaq dlu..mcm2 kami lalui kn..
nana hope hg kekal la cm hg yg skg ni..jg awek tu leklok..die bdk baik..




♥♥ family ♥♥






♥♥ sayang hampa ♥♥
Tekan LIKE Laju-laju

Mari LIKE And Comment

0 kesah:

Post a Comment