Monday, December 6, 2010

kerja kerja kerja...

hahaha pertama skali..ASSALAMUALAIKUM..adeeehhh lama gila dh aku xon benda alah ni kn..erm nk wt cna tenet dh xlak..hahha aku pndah umah baru..hhah nomad la katakn..heheh kt sberang prai plak kali ni..tp lebey slesa n murah dr dlu..kne bijak kn..heheh alhamdulillah syukur amat..wlapun bnyk dugaan aku harap aku dan suami plus family dpt hadapi smua ni..insyaallah...

hai sedaq2 sok ja dh AWAL MUHARRAM kn..bermula la kisah perjalanan hidup baru smua umat islam..so smuanye kena set niat n nawaitu baru la ek..jgn wt niat n nawaitu smata2 time dok sambut new year ja..kita ni umat islam..ada kita pnya cara sendri kn..hahah haih apa la aku dok merepek ni kn..hahah

sat2..adeh laki aku nk blek dh ni..dia dh beh salain keja dia dh..heheh

lani latest news aku..ermm..aku dh keja kt MAXIS CENTRE bayan baru..kt mna??penang la dade..heheh tiba2 tringat plak kt wawa..bdk umat aku dlu..heheh die slalu gune perkataan "dade" tu..heheh xde mksud pa2 yg lucah ek..hehhe

adeh kakai rsa nyut2 la mak nok..adeh..alhamdulillah dpr suami yg penyayang dn mengambil berat..syukur alhamdulillah..heheh

ok2..gtg dh ni..hehhe nk belk dh..doakan kebahagian kami yep..amin....

♥♥ sayang hampa ♥♥
Tekan LIKE Laju-laju

Mari LIKE And Comment

0 kesah:

Post a Comment