Monday, July 13, 2009

29/03/2009

pengantin bahagia



erm....tarikh keramat tu...kekekke
sbb pe???nk tau???kekek...
sbb tu birthday papa aku...&&& 1 more thing...
itu jgk tarikh kakcik alhamdulillah slamat digelar isteri kpd abg rais....
mmg best sgt dpt g....aku ckup ske g knduri yg ala2 gtong ryong ni....
die actually wt catering...tp ble family uyi dtg rmai2...umah penuh mmg best amat la...

dpt kenal2 nan family die lebih dekat lg...sblm ni aku g gk kenduri abg apis n k.oja...
alhamdulillah semua dpt trime aku...wlaupn aku bnyk kurangye n xpndai msak...ops!!!kantoi...kekekkek..mama abah baik sgt...k.long pn lemah lembut je...erm pendek kate semua mmg sempurna...alhamdulillah

tp mmg best la...aku p nan farah n arash x bpe ingat g bpe ari awal...wt persiapan telur..blek pengantin semua...mmg best la...rse klu de rezeki aku kawen aku nk wt gtong royong...
tp insyaallah rs nk wt kt umah ank2 yatim...insyaallah...klu de rezeki la...itu semua perancangan...allah yg tentukan...

erm kmbali pd kesah 29/3...k.cik mmg chumil amatla...
cantik sgt..maklumla...raja sehari...berseri2 muka...wlapn tdo xckup...letih...tp terpancar sinar bahagia kt muka..tahniah k.cik...


keluarga lelaki

mama & abah & pengantin

aku bersama keluarganya



insyaallah satu hari..hari bahagia kami pula

aku sentiasa berdoa agar hubungan aku nan die kekal hgga akhirnye...syg bangat sama dia...sebelum2 ni...xde pn aku cni...tp kli ni lain...aku kenal family die..n die pn kenal famly aku...doa2knla kebahagiaan kami yek...amin....

ps:k.cik...cpt2 bg kawan2 bru kt adam..aziq n alyaa ek..kekek insyaallah....










Tekan LIKE Laju-laju

Mari LIKE And Comment

0 kesah:

Post a Comment